31 Aralık 2015 Perşembe

İbrahim SARAÇOĞLU Gerçeği

Televizyon ekranlarında son dönem modası bitki şifacıları kervanının popüler isimlerinden Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun tavsiyelerini ve ağzından düşürmediği Allah inancını ben de ilgi ileizleyenlerdenim.
Her ilaca vücudum alerjik tepki gösterdiği için rahatsızlıklarım için şifayı bitkisel yöntemlerde arayanlardanım. Durum böyle olunca da televizyonda bitkiler hakkında bir konuşan olduğu zamanyapışıyorum ekrana…
Geçtiğimiz aylarda bir eski kurpiyer (kumarhanede kumar oynatan eleman) arkadaşımın evine kahveye içmeye gittim. Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu televizyona çıkınca ben yine ekrana yapıştım. Arkadaşım“Aaaa İbrahim Bey” deyince “Tanışıyor musunuz?” diye sordum. Arkadaşım anlatmaya başlayıncaağzım bir karış açık kaldı.
Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu eskiden Antalya’da yaşıyormuş, o dönem yasal olan kumarhanelerin baş müdavimlerindenmiş kendisi, o dönem milyonlarca doları kumarda kaybetmiş, hatta kumar borçlarının bir bölümünü daire tapuları vererek ödemiş kumarhane sahiplerine… O kumarhanelerin V.İ.P müşteri(Ben onlara V.İ.P enayi diyorum) lerindenmiş kendisi.
Yahu nasıl olur “bu adam ağzından dini, kitabı, Allahı düşürmüyor ki” diye düşündüm!
Aradan bir süre geçti. Doğduğum şehirden bir arkadaşım İstanbul’a geldi. Akşam yemeğine çıkardım. Konu rahatsızlığıma geldi. Bitkilerden bahsettim. Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nu takip ettiğimisöyleyince bu seferde arkadaşımın anlattıkları ile dumura uğradım.
Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun annesi Mersin’de Filamingo Yolu’nda oturuyormuş, bütün mahallenin çok sevdiği inanılmaz tatlı bir kadınmış, 2002 yılında Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu annesini huzur evine yerleştirmiş, Kadıncağız Mersin Yardım ve İyilik Vakfında hayatının son beş yılını geçirmiş ve Aralık 2007’de vefat etmiş. Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu annesini huzur evine terk ettikten sonra kadının evini diğer mirasçılara haber vermeden satmış…
Bunu duyunca çileden çıktım tabii ki! Televizyonlardan her dakika ahlak ahkamları kesen adam annesini huzur evine terk etmiş ve kadıncağızın evini satmış, ve ziyarete de gitmiyormuş hiç… Bu adam bir de sevgi, sağlık, din ahkamları kesiyor ekranlardan…
Bunu duyunca araştırmalara başladım bir gazeteci olarak, karşıma çıkan her olayda yaşadığım şokun boyutu büyüdü.
Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun adının her geçtiği olay inanılmaz şeylerle sonuçlanıyor.
İlk olarak Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun Avusturya’da yaşlı çok zengin bir kadının hasta bakıcısı olarak resmi kayıtlarda yer aldığı bilgisine ulaştım. Uzun süre Avusturya’da hasta bakıcı olarak çalışmış, daha sonra Avusturya’da Silvia adlı bir kadın ile birlikteymiş, Hana adında bir çocuğu olmuş daha sonra Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu dava açıp “Çocuk benden değil DNA testi isterim” demiş ve testler sonucunda çocuğun ondan olmadığı anlaşılmış…
Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun Avusturya macerası bununla da bitmiyor. Avusturya’ya girişi uzun süre girişi yasaklanmış, bunun sebebi de Avusturya bankalarından aldığı kredi kartlarının patlamasıymış…
Araştırdıkça tuhaf olaylar devam etmeye başladı.
Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu, Antalya’da yaşadığı dönem Arzu Hanım ile evliymiş, Arzu Hanım ile iki çocukları var. Arzu Hanım, Saraçoğlu Fal ve Astroloji merkezini açmış Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu ile evliyken ve vergisini de ödemiş, Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu o dönem birkaç iş yapmayı denemiş ama başarılı olamamış bu dönemde de eve Arzu Hanım’ın fal bilim merkezinin geliri ile bakılmış…
Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu Arzu Hanım’dan altı yıl önce boşamış, o gün bugündür de çocukları için mahkemenin karara bağladığı nafakadan da tek kuruş ödememiş..
O dönem de mahkeme çocukların velayetini Arzu Hanım’a vermiş, geçtiğimiz aylarda ise Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu mahkemeye çocukların velayeti için başvurmuş, gerekçe olarak da “eski eşim Medyum çocukların psikolojisi bozulacak” sunulmuş, mahkemede Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’ne elbet soracaktır. “Beyefendi, Arzu Hanım sizin ile veli iken hem de sizin soyadınızla bu işi resmi olarak yapıyormuş ve vergisini de ödüyormuş, o zaman bu fal bilim merkezinden evinize giren paralar psikolojinizi bozmadı mı? Diye.
Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun bir de Çukurova Üniversitesi ve Akdeniz Üniversitelerindeki öğretim görevlisi olma maceraları var. İki üniversiteden de işine son verilmiş, birinde gerekçe özel hayatı..
Tüm bu iddialar inanılmaz. Televizyonlara çıkıp bu kadar ahkam kesen Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu bu olaylara ne yanıt verir bilemem ama mahkeme çocukları bunları yapmış birine verirse o çocukların o zaman psikolojisi bozulur.
Ben böyle ekranlardan gülücük dağıtan, eskinin kumar düşkünü şimdinin “Moda değişimi” ile din, Allah, kitabı ağzından düşürmeyen adamlardan hiç hazzetmiyorum.
Televizyoncularında programa çıkardıkları ve topluma mesaj verdirdikleri insanlara çok dikkat etmesi gerektiğine inanıyorum.
Ben bu öğrendiklerimden sonra Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun asla hiçbir önerisini takip etmem ve ekrana çıktığında hiçbir şekilde de izlemem…
Annesi ve yaptıkları, Avusturya olayları, Antalya kumarhaneleri ve daha birçok ama birçok burada yazmadığım olay…
Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu bundan sonra ekranlara çıkıp da ahkam kesmesin böyle…
Biz Ahlak timsallerini yüz kilometreden tanırız.. Böyle ahlak timsali olunmaz…
Din, bilim hangi ellere kaldı YA RAB!
Tunç Erden Yakar / Turuncutime.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder