28 Eylül 2015 Pazartesi

DAVA AÇILMALIDIR


1-PKK'lılara Habur Sınır kapısında devletin valisiyle, bürokratıyla karşılama yapan, uyduruk bir çadır mahkemesi kurarak Türk Yargısını ihanet hançeri ile hançerleyen AKP hakkında PKK'ya moral kazandırmak, yardım ve yataklık etmek suçundan dava açılmalıdır!!!.
2- Oslo'da PKK ile yabancı bir devlet(İngiltere) görevlisi gözetiminde masaya oturan, PKK'YA ÖZERKLİK SÖZÜ VEREN AKP HAKKINDA PKK'YA YARDIM VE YATAKLIK ETMEKTEN DAVA AÇILMALIDIR!!!
3-"Ergenekon, Balyoz ve türevi davalar olmasaydı açılım yapamazdık" diye itirafta bulunan AKP hakkında, Türk Milletinin Ordusuna kumpas kurarak zayıflatmak, PKK'ya moral kazandırarak PKK'ya yardım ve yataklık etmekten DAVA AÇILMALIDIR!!!
4-Türk Ordusu mensuplarını 33 silahsız Mehmetçiğin katili Şemdin Sakık dahil, birçok PKK'lının gizli tanıklığında yargılatarak PKK'ya moral kazandıran AKP hakkında PKK'yı Ordu karşısında güçlendirmek, Türk Ordusunu aşağılatmak suçuyla DAVA AÇILMALIDIR!!!
5-Öcalan ile Kandil arasında MİT personeline mektup taşıtan, MİT personelini 50 bin insanın ölümünden sorumlu, Türk Devletini Milyarlarca zarara uğratan uyuşturucu baronu, tecavüzcü bebek katili Öcalan'ın ayakçısı haline getiren AKP ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan, MİT Müsteşar yardımcısı ve AKP hakkında teröre yardım ve yataklıktan, terörüstleri övmekten dava açılmalıdır!!!.
6- PKK'lı Belediye Başkanları PKK'ya yardım ve yataklık ettiği, Türk Milletinin parasını PKK'ya harcadığını bile bile seyreden, görevden almayan İçişleri Bakanları hakkında PKK'ya yardım ve yataklık etme suçu işlemekten dava açılmalıdır!!!.
7- PKK'nın metropol ve Doğu-Güneydoğu illerinde şehir yapılanması, silahlanması, hesaplanan İç Savaş için yığanak yapması, caddeelerin mayınlanıp üstlerine yolların öyle yapılmasını seyreden, askerlere operasyon izni vermeyen Valiler hakkında teröre yardım ve yataklık etmekten dava açılmalıdır!!!...
8-BASINDA, Üniversitelerde, bürokraside ÖCALAN GÜZELLEMESİ YAPAN, BÖLÜNMEYİ KUTSAYAN isimler hakkında da PKK'ya moral kazandırmak, bölünmeyi meşrulaştırma çalışması yaparak PKK'ya yardım ve yataklık etmekten dava açılmalıdır!!!
Ey kendine Cumhuriyet Savcısı diyen şahıslar... Ya o makamın hakkını verin, ya da yakın cübbelerinizi...
GÜN GELİR;
"GÖREVİ KÖTÜYE KULLANMAK, GÖREVİNİ YAPMAYARAK HUKUKSUZLUĞA-İHANETE GÖZ YUMARAK ÜLKE BEKASININ TEHLİKEYE DÜŞMESİNE NEDEN OLMAKTAN" yargılanırsınız. Ve bizler o gün geldiğinde yargılanmanız için ne lazımsa yapacağız!!
Andımız olsun!!!..
Bir Cumhuriyet Savcısı aranıyor, gören-bilen var mıdır?
Zahide UÇAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder